søndag 5. oktober 2008

En kan bli religiøs av mindre - høstferie 2008


Tenk dere fjell på alle sider 200/400 meter over.


En kirke i fjellveggen?

Jeg var i tidsrommet 26.09-03.10 2008 på høstferie på Kreta, jeg liker å kjøre rundt over alt som ingen andre gidder å drar tror jeg. Denne gangen var det skiltet mot Bech ved Ravdouna som fikk min oppmerksomhet. Hvordan kan det være en Bech på nedsiden av ett stupbratt fjell. Jeg fikk selvfølgelig rett, det var elendige greier, men ikke turen ditt. Hvor religiøs kan en bli? I bunn av fjeldet var det malt ett hvit felt med kors på. Kirke i fjellet? Se bilder og komentarer.


Så åpner vi døra og ser inn. Jøss.


Dette er jo helt utorlig da. Jeg blir så tankefull.

Jeg vet ikke jeg, men noe må det da være når mennsker legger ned så mye i kjærlighet til noe de tror på. Jeg blir veldig tankefull og har enormt respekt. Hva er det jeg ikke ser?

Klem Tor Erik

Ingen kommentarer: