søndag 3. august 2008

Sommerreisebrev 11 - sørlandet med dem jeg er glad i og litt til?


Her er jeg på hytta til fam. Buer, fantastisk sted.


Dette er på tollstasjonen ved "Svinør" Dette er Gina sitt sommer paradis.


Gina er min datter, i gang med å fiske.


Dette er Eva min gode venn, hun betyr utrolig mye for meg. I skjærgården i Risør.

Dette er bilde fra trebåtfestivalen i Risør, bilde er av KNM Alta som er søsterskipet til KNM Tista og Tana som jeg var på under i marinen. Har gode minner fra den tiden også.

Forsatt fin sommer.

Klem

Tor Erik

2 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

wow idyllisk:)

Petunia sa...

Skikkelig nydelige sommerbilder:) Trebåtfestivalen var nok sikkert kos. Vi har hatt båtfestival her i Bergen denne helgen, men med litt større båter eller skip heter det kanskje. Tall Ships' Races. Det var litt av en opplevelse. Ikke så mye kos akkrurat fordi det var så mye folk, men jeg ville ikke gått glipp av det, nei.
Måtte jo bare ta bilder til bloggen:)