søndag 24. august 2008

Dagen da alt kunne gått riktig galt 23.08.2008



På denne sykkelen var jeg på tur over mot Valdresflya men 5 venner da alt fikk en brå stopp på Dokka i Nordre Land, jeg sto stille i ett veikryss i Dokka sentrum, og så smalt det. Jeg ble reglerett kjørt ned av en bil og gikk i pansre på bilen med ett smell og så i bakken med sykkelen over meg. Skadet i begge bein og nakke, men lever. Det er viktigst. Tenk om dette hadde skjedd i fart. Jeg måtte trøste bilføreren som var helt fra seg. Stakkars fyr. Minner på igjen til alle MC førere vi har bare lånt tid er på jorden og mye kan skje i løpet av sekunder.

Klem fra

Tor Erik

2 kommentarer:

Skribenten sa...

Herregud...så godt at alt gikk bra. Kunne jo gått riktig ille. Koselig blogg dette. Du ser ut som du reiser en del. Jeg har nå trålet europa denne sommeren og jeg må si jeg er overasket. Keep up the good work!! og kjør forsiktig med denne motorsykkelen din.

Torsdag 1952 sa...

I'll visit Nittedal and a young motorbikefan in Haakon Den Godes Vei next month, so I'll look out for a lightgeen MC and you for a white Passat.
Alt brå !!! Kjør forsiktig.

Hilser fra Tyskland
Hartmut