søndag 3. august 2008

Sola.















Sola mi!

Sola den skinner,
latteren din triller.

Sola gir oss liv,
du gir meg liv.

Sola går ikke ned der du er,
og jeg får være deg nær.

Vi kan ikke leve uten sola,
Og jeg kan ikke leve uten deg.

Vi savner sola når den ikke er her,
jeg savner deg når du ikke er meg nær.

TEA 03.08.2008

Det er rom for tolkninger her, men sola er veldig viktig for livet her på jorden, men menneskelige soler finnes også, har skrevet ett dikt om begge deler, sola betyr mye for meg. Og spesielt innen for min tankegang filosofi om livet her på jorden og hvorfor det er slik det er, men jeg forstår at andre har oppfatninger om hvem som skapte jorden, disse menneskene har jeg enorm respekt for og tror jeg begynner å se hva dem snakker om. Dette er en hylles til min sol. Så kan dere tolke selv.

Klem fra

Tor Erik

Ps. ta vare på hverandre, vi har lånt tid her på ”guds” jord og min jord.

2 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

sara e ei varm person med et stort hjerte. æ e veldig stolt av søstra mi:)

Tor Erik sa...

Det har du all grunn til å være AMA, flott jente.

Klem