søndag 1. juni 2008


<-- Siv Langøy - Gunn Heidi Larsen -->

Hvor skal jeg begynne denne helgen da, jo med været kan jeg starte med, sol, sol og atter sol. Oppimot 29 grader om dagen, men kjørlig om natta. Helt perfekt spør du meg. Fredagen var jeg på "Viser i Halden", artistene var Siv Langøy, Rune Carlson (fra Sverige), Roy Engebakken, Bjørn Thomassen, Leo Leonhardsen, Ornand Altenburg og Gunn Heidi Larsen m.fl. En fantastisk opplevelse med masse bra musikere. Kvelden ble eventyrlig, kanskje fordi Siv Langøy var hovedartist og hennes musikk betyr så utrolig mye for meg, vi er nok ”sjeler venner vi to”, tårene kom da Ornand Altenburk tolket Siv sin sang Pappa. Den handler jo om hennes far som er død og jeg tenkte på min mor som også er dø og alt ble veldig sterkt. Jeg ble også veldig glad i stemmen til Gunn Heidi Larsen.

Lørsdagen brukte jeg på å hjelpe min veninne Ann Kristine Balto og Øystein og rive innvendig i huset de har kjøpt, håper det blir letter og sette opp en og rive ned, for en møkka jobb.

I dag skal jeg ut på motorsykkel-tur, ned til fjorden i dag, kansje ett bad også, ha en forsatt fin dag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen tusen takk,kjære Tor Erik

Veldig glad i deg!!!

Siv