onsdag 18. juni 2008

Sommerreisebrev No 1 - London


Ja fredag den 13.06 reiste jeg på sommerferie mine etterlengtede 8 uker ferie, og så på fredag den 13`ende. Må jo skje noe da. Ja da. Min datter ble trukket opp til eksamen en av veldig få i VG1 i hele fylke. Men vi tok turen til London. Fredag 13`ende ja. Vi kom frem og jeg Tor Erik hadde glemt alle mine medisiner, så det ble en tur på sykehuset den kvelden. Lørdagen gikk med til Shopping og en tur på musikalen Les Miserables. Flott som alltid, min 7-8 forestilling. Søndagen ble det tid for familie besøk, mine barns familie var til stede med untak av Lois, koselig gammel landsby Pub, men deilig mat, buffe/middag med skinke, kalkun og stek. Masse gode grønnsaker. Mandag reiste Gina hjem til eksamen. Jeg gikk fra Liverpol St. via St. Pauls Katedralen. Alle besøk må ha med seg Katedralen, opplever en fantastisk stillhet og verdighet. Kvelden avsluttet jeg med oppsettningen av Grease, ikke sett den før, ikke vært før heller, flott, futt og fart. Skal nok se igjen en annen gang. Turen går nå til Kreta.
En du da?

Ingen kommentarer: