lørdag 28. juni 2008

Sommerreisebrev 3 - Kreta del 2

1 2 34

Ja så kommer del to av min fantastiske ukes opphold på Kreta. Etter dager på Mc og oppdagelse turer ble det en dag ved poolen og grillparty på hotellet. Hotellet har vanligvis ingen matservering men hver tirsdag leier de inn lokale kokker som setter opp bord og griller masse forsjellig mat. På hotellet var det ca. 4x25% med normenn, dansker, svensker og finner. Men på grillfest var det bare normenn og dansker og to finner (1) Traff noen hygglige ungjenter fra Haugesund, de kjøpte en voldsom stor drink (se bilde) (2) Dagen etter ble den en tur til Hania (Chania), en flott liten havneby, med masse koselige resaturanger (se bilde) (3) Har dere sett filmen Zorba, den ble spilt inn på strendene ved Stavros, på bilde 3 ser dere strendene. Jeg reiste hjem natt til fredag så noen av tiden slo jeg i hjel med å få med meg solnedgangen ved Stavros bilde (4). Så er jeg på vei hjem (er hjemmen nå). Neste reisebrev blir fra Nord-norge og Finnmark om en ukes tid.


Hva gjør du i sommer da.

Klem

Tor Erik







3 kommentarer:

Ann-Mari Andersen sa...

fine bilder:)

Tor Erik sa...

Takk AMA

Anonym sa...

e du i kauto? jøss. kor lenge blir du der? har du truffet berit? sara? æ kommer innom kauto en av dagene denne uka trur jeg. jobbr med det. hadde vært koseligt med en kopp kaffe ja på nyhotellet:) du e ca 600 hundre meter fra der jeg bor:)

ama