tirsdag 24. juni 2008

Sommerreisebrev 2 - Kreta del 1


Ja som jeg jeg har fortalt så legger jeg ut oppdattering av min sommerferie på bloggen min, men svært få er innom. Torsdag 19.06 reiste jeg fra Norge i 16 grader, ned til Kreta, jeg landet på Cania int. flyplass kl. 24.00 og det var 29 grader og det holdt seg igjennom natta og på dagen kommer temp. opp i 36 grader. Jeg bruker dagen til å kjøre rundt på min innleide Cagiva 500 cm2 sølvgrå, den drar veldig bra. Ellers så bader jeg en del. Mye tid går også til litt mat og en øl av og til, men selvfølgelig ikke når jeg kjører. Kreta er en fantastisk flott øy, frodig er den også, selvom det vorker veldig tørt her. Folkene er også hyggelige, fått ett par nye venner, en greker og to dansker, har ikke tatt så mange bilder men en vidio driver jeg å fyller opp.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Av det jeg leser ser det ut til at du koser deg masse på din Kreta-ferie! Jeg har vært på Kreta to ganger, mange år siden nå, men jeg hadde det kjempefint, selv om jeg var på to vidt forskjellige steder, første gang i Paleochora og andre gang i Hersonnisos. Fortsatt god ferie! Og kjør pent med bike'n! Klem fra Solveig

Ann-Mari Andersen sa...

hei hei. fine bilder du har lagt ut. æ e innom her men er ikke flink med komentarer da. du får nyte dagene:)

høres

Tor Erik sa...

Det var koselig at så flott jenter (damer) besøker meg på siden mi. Ja i Paleochora var det fint, var nedenom der ett par ganger, flott plass, lett å stikke seg veg der da. På Hersonnisos fikk jeg ikke vært inneom denne gangen, men er ferdig med vest nå, blir mittre neste gang. AMA koselig at du skriver en kommentar, det varmer hjert mitt vet du. Det er jo godt å være hjemme også da. Men kommer ett sommerbrev 3 fra kreta da. Klem til dere to.

Tor Erik